ponedjeljak, 27. listopada 2014.

Max Factor Eye Luminizer Brightner



Pozdrav!

Danas vam pišem o novom proizvodu Max Factora Eye Luminizer Brightneru; u kampanjama se spominje zajedno u kombinaciji sa Skin Luminizer Foundation iz iste linije i obećava blistav ten. U moja dva pokušaja da priđem Max Factoru stalku, nevjerovatno, ali i istinito upravo se razvrstavala roba. Situacija odlična da me spriječi da kupim još jedan puder iako imam nekoliko neotvorenih; ali naravno nisam odoljela da ne uzmem Eye Luminizer Brightner, jer tu nije bilo dileme oko nijanse.

Inače jako volim Max Factor proizvode, možda zato što je moja prva šminka bila upravo njihova. Jedan dan me mama iznenadila sa 2000 Calorie maskarom i Pan Stickom i od tada traje naša ljubav.

Sad malo o brightneru J Ambalaža je kao kod većine Max Factorovih pudera, bočica sa pumpicom; s tim da je bočica od čvrste plastike sa zlatnim detaljima, a pumpica je cijela zlatna za razliku od pumpice na Facefinityu. Obzirom da se radi o 15 ml proizvoda i maloj bočici mogu reći da mi je baš slatka. Dolazi zaštićena prozirnom folijom.



Max Factor kaže da ovaj brightner prekriva tamne podočnjake, hidrira osjetljivu kožu oko očiju i daje blistav izgleda. Na bočici piše:“Instantly brightnes and hydrates for luminous looking under eye area“

Ja kažem da sam oduševljena, a to se ne dešava često; doduše oduševim se svaki put kad ugledam novi proizvod ali naravno to ne znači da će meni odgovarati. Evo zašto ovaj brightner; imam dark circles, to nema veze sa nespavanjem, umorom i sl. jednostavno je uvijek tako. Područje ispod oka je drugačije pigmentacije, kao i donji i gornji kapak sve do ispod obrvne kosti. Ovaj brightner/korektor jeste srednjeg prekrivanja, ali meni je sasvim dovoljan a i može se nadograđivati. Jednostavno moje oči izgledaju 'budnije' upravo zbog iluminizatora u sastavu ovog brightnera.


Sada ga koristim svakodnevno, u sklopu full make up looka ili samostalno kada idem do prodavnice i sl. Posljednji put kada sam bila ovako oduševljena jednim proizvodom jer mi u potpunosti odgovara je bilo davno, kada sam isprobala Second Skin Foundation, čak se i uvozila moja nijansa što često nije slučaj. Iz nekog razloga ga više nema u našoj zemlji iako ga vidim na oficijelnim stranicama tako da se još uvijek proizvodi.

Da zaključim još jednom, po meni ovaj brightner ispunjava sve što obećava i zato poželim probati i Skin Luminizer Foundation, iako sam čitala da nije za mješovitu i masnu kožu.
Da li ste vi probale ove proizvode, kakvi su vaši utisci?
Hvala na čitanju.

Nema komentara:

Objavi komentar