utorak, 14. listopada 2014.

Maybelline SuperStay Better Skin


Pozdrav
Danas vam pišem o relativno novom puderu od Maybelline-a:  SuperStay Better Skin.

Net kaže: Maybelline New York SuperStay Better Skin Foundation is a liquid foundation that promotes skin regeneration and evens skin discolouration for a healthy, more radiant glow. The foundation has been formulated with vitamin B5 + septonic M3, magnesium, zinc and copper to hydrate and plump the skin. It also features a SPF 14 formula which helps to protect skin from sun damage. The foundation provides a full and comfortable, long-lasting coverage. 
Na bočici piše: „ Evens skin tone instantly better looking skin in 3 weeks“.

Odmah ću napisati da nisam svakodnevno tri sedmice nosila ovaj puder, tako da ne znam da li koža izgleda bolje nakon tri sedmice, koliko god to nevjerovatno zvučalo. Prije svega zbog toga što kao i obično kod nas nisu uvezene sve nijanse (njih čak 8), tako da ova koju ja imam mi ne odgovora, a i ne pamtim kada sam isti puder nosila 3 sedmice.


Pakovanje je standarno, bočica sa pumpicom i prozirnim poklopcem, rok trajanja je 12 mjeseci nakon otvaranja. Količina pudera sa jednim stiskom je sasvim dovoljna za prekrivanje cijelog lica, jer se jako dobro blenda. Odmah po nanošenju se osjeti da je jako hidratantan i da godi koži, odmah me posjetio na osjećaj hidratacije koji pruža Loreal-ov Infallible 24H, s tim da je Better Skin gušći i ima jače pokrivanje.

Što se tiče pokrivne moći ona je srednja sa mogućnošću nadogradnje, ali meni nije dovoljno prekrio podočnjake. Na samoj bočici piše da je za normalnu kožu, moja je mješovita pa sam u svrhu testiranja nosila ga bez primera-a i kompaktnog pudera preko. Nošen na takav način izdržao je neka 3 sata kada se pojavilo prosijavanje na čelu, i to u dobrim uslovima bez promjena temperature, trčanja za tramvajem i sl. Sljedeći put sa kompaktnim puderom preko je stajao nepromijenjen 6 sati i to je maksimum koliko sam ga nosila. Nisam imala prilike za ona osmosatna testiranja na poslu i sl.


Nijansa koju vidite na fotografijama je 030 sand, i druga po redu je na našem tržištu (tako mi je rekla promoterka ali ipak mislim da je treća po redu); prva je 021 nude koja ima rozi podton. Također možete vidjeti usporedbu nijansi sa Facefinity i Rich Treatment.


Sve u svemu, puder je solidan za svoju cijenu, pruža osjećaj hidratacije, lijepo izjednači ten i nije težak na licu. Međutim za puder koji u nazivu ima SuperStay ne ispunjava moja očekivanja onoliko koliko sam se nadala. Vjerovatno zbog toga što je moja koža mješovita, moguće da će onim sretnicama sa normalnom kožom odlično odgovarati. :-)








3 komentara:

  1. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. This website was... how do I say it? Relevant!!
    Finally I've found something which helped me. Thanks a lot!

    OdgovoriIzbriši
  3. It's remarkable to go to see this site and reading the views of all friends on the topic
    of this post, while I am also keen of getting experience.

    OdgovoriIzbriši