nedjelja, 6. ožujka 2016.

NYX MATTE LIPSTICK WHIPPED CAVIAR & MAISON



Mat ruževi za usne su već neko vrijeme apsolutni hit i jasno mi zbog čega, i ja jako volim mat izgled pa one ruževe koji nisu mat matiram sa transparentni puderom.

Whipped caviar je apsolutni hit i vječito je rasprodat. Nekako se desilo sam ga uspjela pronaći a u isto vrijeme sam nabavila „the best“ nijansu od nazivom Maison.

Ambalaža je klasična od crne mat plastike na kojoj ostaju otisci svega i svačega pa ih opsesivno čistim, sa transparentnim dijelom kroz koji se vidi boja ruža. Sistem odvrtanja je takav da je potrebno doći do onog finalnog klik da bi ste bili sigurni da je stigao do dna a prilikom zavrtanja poklopca taj klik izostaje.



Veoma lijepo se nanosi, proces sušenja na usnama traje nekoliko minuta a prvih nekoliko puta sam tačno osjetila kako se suši i usne se skupljaju. Taj osjećaj je nestao nakon nekoliko nanošenja ali zato su ostale posljedice. Što se tiče trajanja domet je tri sata, ali zato u pomoć uskače Flormar lip primer. Uz primer i olovku traje i traje.



Whipped caviar mi se jako sviđao kada sam gledala fotografije na netu, ali kada sam ga nanijela iznenadila sam se koliko je rozi pigment izražen pa mi je trebalo vremena da se naviknem obzirom da to nije moja boja. Zaista je lijep i ide uz sve kombinacije.

Moja ljubav je Maison i moja boja, divna predivna smeđa i primjetno su zubi bjelji uz ovu nijansu.



Down side je da su mi nakon sedam dana konstantnog rotiranja ove dvije boje usne bile jako isušene, to mi se nije dešavalo sa drugim matte ruževima. Tako sam morala pojačati njegu i praviti pauze.

Namjerno sam vam stavila fotografiju neslavnog izgleda usana, jer mat ruž ističe sve na usnama. Na fotografijama su ruževi naneseni sami, znači bez primera, balzama i olovke za usne.


Sve u svemu ovo su malo zahtjevniji ruževi i nisu najbolji izbor za mene. Kada koristim Golden Rose slavne Velvet Matte ili Nyx soft matte lip cream nemam problema sa usnama.


Kako se vama sviđaju ove nijanse i koje matte ruževe vi koristite?

Nema komentara:

Objavi komentar