subota, 3. siječnja 2015.

Indola Innova Wonder Blow-Dry Spray

Veliki pozdrav u novoj 2015-oj godini. Za mene je prošla godina možda i bila najvažnija, puna promjena i velikih događaja; od onih najsretnijih do onih najtužnijih na koje nikada nismo spremni iako znamo da je to život. U 2014-oj je nastao i ovaj blog i zahvaljujem se na svakoj posjeti, čitanju i komentaru koji mi mnogo znače.

U ovom postu pišem vam o jednom proizvodu za kosu, koji to zaslužuje. Kupila sam ga prije pokretanja bloga tako da ga dugo koristim i mogu napisati utiske.

Indola Wonder Blow Dry dolazi u bočici od 200 ml, koja lijepo leži u ruci sa pumpicom koja ravnomjerno rapoređuje proizvod. Na njoj piše sljedeće:

„ sprej za brže feniranje kose koji smanjuje vrijeme sušenja za 30%. Ovaj sprej donosi  10 čudotvornih prednosti: trenutno brže sušenje, zaglađivanje i raspetljavanje, zaštita od topline, balans vlage, kontrola friza, obnovljena struktura, vitalnost, jači prirodni sjaj, bez ostataka proizvoda, lagano učvršćavanje, dugotrajni rezultati. Primjena: Nanesite na ručnikom prosušenu kosu.“

Ovo što sam vam navela je prevod, na engleskom je to još ljepše i zvuči nevjerovatno.
Da bih vam objasnila zašto sam izabrala ovaj proizvod, moram vam opisati svoju kosu. Moja kosa je konstatno farbana u sve moguće boje nekih 12 godina. Dlaka je tanka ali je ima dosta. Tako je gusta da nema frizerke koja to ne prokomentariše dok me fenira, a ja samo što ne zaspem koliko proces traje. Kako je prirodno valovita, a ja volim da je ispravljam feniranjem i peglanjem uvijek mi treba neki proizvod; krema za ispravljanje, sprej za zaštitu od topline, mlijeko za kosu itd.
Wonder blow-dry sam najviše uzela zbog ovog da skraćuje vrijeme sušenja za 30%, jer nekad mi se zna desiti da u pola posla mi dosadi sve to i ruke me više zabole; doduše feniranje treba i izvježbati. Onda ne postignem ništa niti mi je kosa prirodna niti ispravljena. Kako obećava toliko toga koristila sam ga samostalno, jer i osigurava zaštitu od topline.

Od dana kupovine samo njega koristim prije feniranja. Definitivno skraćuje vrijeme feniranja i velika je razlika kada se koristi ovaj proizvod; više ne odustajem od feniranja:) a rezultat je glatka kosa. Štiti od topline jer nisam primjetila nikakvo pogoršanje stanja kose. 

Moram napomeniti da je miris blago intenzivan, sadrži alkohol, ali se miris ne zadržava na kosi.


Redovna cijena u cm-u Indola Wonder Blow-Dry spreja je oko 15 KM, ali ga često možete vidjeti u katalogu na sniženju. Mislim da je i redovna cijena opravdana, jer ovaj proizvod toliko toga pruža a sporo se troši.

Hvala na posjeti :)

Nema komentara:

Objavi komentar