četvrtak, 8. siječnja 2015.

Rubelia Macadamia Oil Intensive Hair Mask


Ovu masku sam vam spomenula u new in postu i od tada je redovno koristim tako da vam mogu prenijeti moje utiske.

Poznato je da od kozmetike ono što nekome odlično odgovora, drugome ne. Tako je i sa proizvodima za kosu, tako da ja redovno razmjenjujem upravo šampone i maske za kosu sa sestrom i kao po pravilu njoj odgovara upravo ono što na mojoj kosi ne čini mnogo.

Proizvođač ove maske je kompanija Rubella (iako na pakovanju piše Rubelia, navedena je i web stranica) iz Bugarske i bavi se proizvodnjom proizvoda za dentalnu higijenu, proizvoda za kosu i sl.

Pakovanje je tuba, sa poklopcem na odvrtanje i zaštitnom folijom na otvoru. Količina proizvoda je 150ml; a cijena u Didaco shopu je 4,10 KM.

Na pakovanju je navedeno da je ovo maska za intenzivnu njegu kose sa makadamija uljem; a način upotrebe je sljedeći: „ nanesite obilnu količinu proizvoda na cijelu dužinu oprane i peškirom prosušene kose...ostavite da djeluje 3-5 minuta (za veoma suhu kosu ostavite da djeluje 20 minuta) i nakon toga dobro isperite.“


Prvih nekoliko puta sam je ostavljala na kosi oko 5 minuta; ali tek kada sam je počela ostavljati duže da djeluje 20-30 minuta vidjela sam pravi efekat i učinak ove maske.

Teksura joj gušća kao i kod većine maski, a miris ne bih znala opisati ugodan pomalo orašast. Miris spominjem zato što se meni znalo desiti da od intenzivnih mirisa proizvoda za kosu dobijem migrenu. Kada se duže ostavi maska da djeluje miris ostaje na kosi gotovo do sljedećeg pranja ali nije prenapadan.

Najvažnije od svega jeste da ova maska na mojoj kosi zaista djeluje, kosa je nahranjena, mekana i sjaji se više nego inače. Lakše se oblikuje, ne znam kako da vam to dočaram ali prilikom feniranja kosa se lijepo slaže i samim tim duže mi je kosa isfenirana odnosno ne počinje se odmah drugi dan uvijati.

Malo je reći da sam ja zadovoljna, mojoj kosi u potpunosti odgovara. Kada sam ušla u Didaco da provjerim tačno cijenu vidjela sam da su šampon i regenerator iz iste serije sniženi na 2,10KM (redovna cijena 4,10) i naravno uzela sam ih; ako mi upola budu dobri kao maska to će biti odlično.



Na kasi sam saznala i za Didaco Loyalty club card, s kojom ostvarujete 5% popusta na svaku kupovinu. Karticu dobijate odmah na kasi nakon što popunite pristupnicu, a postaje aktivna za 24 sata.

Broj komentara: 6:

  1. super je ova maskica, baš lijepa kosa bude poslije nje, a ne oteža je :D ja ju većinom koristim od pola kose do vrhova jer su mi vrhovi baš suhi :)
    Imam i regenerator, još skupljam utiske, al za sada nije loš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je to ćuti za regenerator :-) ja masku često stavim na cijelu dužinu iako to nije pravilo, ali mi to ne pravi probleme a kako sam skratila kosu baš mi je neobično :-D

      Izbriši
  2. Nije skupa a bas lici na onu klasicnu macadamia masku koja se kupuje u cm-u. Ja didaco nemam :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno nije skupa. ako te zanima javi se da ti pošaljem, meni je didaco pod prozorom :-)

      Izbriši
  3. Ja ovo nisam primjetila u didaku :/ moram opet otici pogledat i kupiti sve dok je snizeno :D za tu karticu sam i ja cula na fb i uvijek zaboravim pitati, a ona teta na kasi nikad nije spomenula -_-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tete nekad zaborave :-) svakako pogledaj ovu kolekciju :-)

      Izbriši