srijeda, 1. travnja 2015.

YSL Gloss Repulpant 4 Glossy Nude


Danas vam pišem o jednom sjajilu, punog naziva YSL Gloss Repulpant Shinny Lip Plumper u nijansi broj 4 Glossy Nude.

Ne bih nikad očekivala od sebe da ću pisati o sjajilu za usne, iako mi se često desi da ga kupim, za par dana ga samo proslijedim nekoj od prijateljica.
Ovaj gloss je do mene došao upravo kao poklon, među ostalom kozmetikom i naravno da sam ga isprobala. Zbog toga nemam informacije o cijeni i gdje se sve može pronaći.

Proizvod dolazi u tubi, količina je 10 ml i sadrži SPF 10. Kao i većina sjajila u tubi, na njoj se nalazi i aplikator četkica. Jednostavno laganim stiskom na tubu izlazi dovoljna količina, koja se lijepo i precizno može nanosti četkicom.


Naziv nijanse Glossy Nude sugeriše da se radi o blagoj pigmentaciji, sama boja u tubi i kada se stiskom pojavi na četkici izgleda kao prava lijepa nude boja usana. Ali po nanošenju je slaba, suptilna gotovo bezbojna.

Sad malo o ovom repulpant i plumer u nazivu proizvoda. Jednostavno po nanošenju trebalo bi da usne dobiju na volumenu, a obzirom da se radi o sjajilu logično je da sjaj daje iluziju volumena. Nemam neko iskustvo s lip plumerima, sjećam se da mi je jednom u srednjoj školi mama kupila slično bezbojno sjajilo s ekstraktom čilija, po nanošenju bi usne počele da trne i blago se crvene što bi rezultiralo dodatnim volumenom. Ne sjećam se naziva, ako neko zna za ovo „kao da jedem feferone“ sjajilo napišite.

Kada nanesete Ysl gloss osjetit ćete ugodan eukaliptus mint miris, i za par trenutaka pojaviti će se osjećaj hlađenja, koji je ugodan i moram priznati vjerovatno najveći razlog zašto ga i koristim. Jednostavno je zabavno.

Samo to hlađenje koje traje minut-dva daje vam utisak da se stvarno nešto događa. Što se tiče volumena i pluming efekta on je umjeren, meni djeluje kao da su usne blago napućene, sve više od toga mislim i da bi bilo pretjerano i za vidjeti i za očekivati.


Za ovaj post sam uradila najmanje sto fotografija i nisam zadovoljna, ali šta je tu je. Svaka čast blogerkama koje urade recenzije cijele kolekcije ruževa za usne.

Da napomenem da je ugodan na usnama i nije uopšte ljepljiv, i kada usne nisu u najboljem izdanju lijepo ih zagladi. Nisam upratila vremenski koliko efekat traje, a sam sjaj za neka dva sata isčezne sa mojih usana. Ja ga često nanosim preko olovke za usne čisto da dobijem više boje i da znam da će usne biti našminkane duže.


Meni se ovaj proizvod pokazao kao simpatičan i drag poklon, koji sama za sebe ne bih nikada izabrala, a takvi pokloni ponekad se pokažu kao najbolji izbor. Činjenica da sam se navikla na neki gloss dosta govori, a za efekat imate fotografiju na vama je da procijenite :)


Nema komentara:

Objavi komentar