četvrtak, 23. travnja 2015.

Beauty Blogger TAG

Mislim da nema potrebe za nekim uvodom. Mene je tagovala Ena s bloga Arkona make up and more thank you, a ja poprilično kasnim s pisanjem posta shame on me.
Krenimo.


1.Žašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?         
Dugo sam imala želju da pokrenem svoj blog, a onda mi je život servirao da imam daleko više slobodnog vremena nego što sam navikla i bilo je now or never. Počela sam ga pisati jer mi je upravo to trebalo. Moje prijateljice nisu pretjerano zainteresovane za šminku i ostale beauty stvarčice, a ja ne bih da ih maltretiram svojoj pričom, dobro nekad ih maltretiram da me voze u Galant, šta mogu. 
Blog je nastao u septembru 2014. I kao što su mnoge blogerice rekle blog nije posao, blog je hobi, a hobiji su ljubav.

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?
Mislim da je prvi blog bio blog Lise Eldridge; a sa naših prostora Makeup Arena i Airy Fairy prvo na Šminkerici a kasnije na njenom blogu. Sad je broj onih koje redovno pratim daleko veći.

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
Nema šanse da se sjetim koji je bio baš prvi proizvod. Dosta sam ih kupila čitajući recenzije, većina ih je opravdala očekivanja.
Spomenula bih da su mene blogerke i recenzije i spasile mnogih nepromišljenih kupovina. Nakon čitanja zaključim da taj proizvod nije ono što meni treba i prođe me želja, a dva sata ranije napad panike, novo, ambalaža slatka aaa.

4.Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga?
Mnogo je stvari koje su najdraže. Sređivanje posta i fotografije, koliko god nekada bile frustrirajuće su drage. Klik na objavi. Svaki komentar i poruka.

5.Što si naučila od kada pišeš blog?
Naučila sam da se svaki tračak sunca treba iskoristiti. Također dosta toga o sastojcima, iako je i sad moje znanje skromno u odnosu na prije napredujem.

6. Što se kod tebe promijenilo do kada pišeš blog?
Promijenilo se da kada koristim novi proizvod, više obraćam pažnju na neke detalje.  Tipa a-ha prosijava t-zona da vidimo koliko je sati prošlo od nanošenja i tako te stvari. I promijenio se broj notifikacija na fb.

7. Imaš li neki savjet za one koji namjeravaju pisati beauty blog?
Nemam. Vaš blog vaša pravila.

Sada bih ja trebala nekoga tagovati, ali kako kasnim  dosta blogerica je već uradilo tag. Zato one koje ga nisu uradile osjećajte se tagovanima :)

1 komentar:

  1. Skroz si u pravu kada kažeš da se više obraća pažnja na "tehničke" karakteristike proizvoda, a na pogotovo na onaj dio kako fura na faci... :D :D :D

    OdgovoriIzbriši