srijeda, 24. lipnja 2015.

Make Up Factory Make up Base


Primeri ili baze su proizvodi koji su neophodni, jednostavno želimo da izgled koji smo postigli pomnim promišljanjem i nakon vremena koji smo uložili u njega da traje. Baze bilo za lice, sjene, usne osim što produžavaju trajnost i olakšavaju samo nanošenje proizvoda koji sljeduju nakon baze.

Make Up Factory baza za lice dolazi u staklenoj matiranoj bočici, sa pumpicom i količinom od 15 ml. Količina koju izađe nakon jednog stiska je meni dovoljna za one dijelove koji su mi naročito bitni, t-zona  i malo prema obrazima; a za neke special, special prilike sam posezala za pumpicom i pol za cijelo lice.



Sama baza je transparentni gel, kao takva je veoma jednostavna  za nanošenje. Gel bez  naročitog utrljavanja klizi po koži i odmah po nanošenju zaglađuje . Tekstura kože je zaglađena, pore i bore manje vidljive i što je veoma važno u momentu se postiže matirani izgled. Lice je glatko i svilenkasto, do te mjere da ga poželite bespotrebno dodirivati. Nema potrebe za čekanjem prije nanošenja pudera dok se nadivite teksturi lica već možete krenuti dalje sa šminkanjem. Puder se na tako pripremljenu kožu jednostavno nanosi.

Kako sam je imala prilike korisiti i u periodima kada sam sam imala i suhe dijelove na licu, mogu reći da uz kremu i bazu puder bi se lijepo nanosio bez da se dodatno izraze suhe ljuskice. Nije potrebno naglašavati da je krema obavezna prije baze bez obzira na stanje kože.

Trajnost šminke sa ovom bazom je zaista produžena, sjećam se da sam poslije prvog izlaska s ovom bazom ostala očarana. Koristim je samo za važnije izlaske i svečanije prilike jer mi se ovo 15 ml uvijek tu negdje u pozadini; a trenutno sam u potrazi za bazom koju bih mogla koristiti na dnevnoj bazi, ako imate neki prijedlog pišite.

2 komentara:

  1. Možeš pokušati sa Catrice Prime an Fine u bijeloj tubici, imaš u Oriflameu neke baze koje su dobre za svaki dan. Ova mi se čini super, ali ja bih voljela probati Benefit Porefesional mislim da se tako zove.

    OdgovoriIzbriši
  2. Porefessional toliko hvale da ga i ja odavno želim probati. Oriflame sam probala, ali Catrice nisam; ne znam uopšte kako se nisam sjetila nje thx:)

    OdgovoriIzbriši